📌فروش سهام PayPal برای خرید سهام Cash App توسط شرکت آرک اینوست

کتی وود، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری رمزارزی Ark Invest، تمام دارایی های این شرکت از سهام PayPal را به فروش رسانده و نسبت به رشد سیستم پرداخت Cash App که با شبکه لایتنینگ بیت کوین یکپارچه شده است، ابراز اطمینان کرده است.

وود در کنفرانس اخیر بیت کوین 2022 در میامی که در 9 آوریل (20 فروردین) به پایان رسید، دلیل تصمیم این شرکت برای تخلیه دارایی های پی پال خود را توضیح داده است.

وود در مصاحبه ای با CNBC در 8 آوریل (19 فروردین) گفت که تصمیم برای حذف PayPal و افزودن Cash App، به دلیل رویکرد جامع این برنامه در جهت یکپارچه سازی با دارایی های دیجیتال است. او گفت که اگرچه شرکت Venmo نیز شروع به تطبیق با بیت کوین BTC کرده است، اما همچنان Cash App در این مسیر پیشتاز است.

وود گفت: “ما تمایل داریم سرمایه گذاری های خود را با کسانی انجام دهیم که معتقدیم برنده خواهند شد. مثال عمده نیز برای این عملان، ترجیح دادن Block نسبت به PayPal بوده است تا سبد دارایی های خودمان را در طول دوره‌ای پرریسک تضمین کرده باشیم.

وود ادامه داد که اعتقاد قوی شرکتش به Cash App ناشی از رشدی است که او به‌عنوان رشد ارگانیک در کاربران می‌داند. Cash App با رقیب خود، Venmo متفاوت است، چرا که “بیشتر از یک رویکرد از بالا به پایین” استفاده می کند.

به طور کلی، وود احساس می‌کند که رشد بازار رمزارزها تا این لحظه عمدتاً توسط سرمایه‌گذاران خرد هدایت می‌شد و اظهار داشت:

“فکر نمی‌کنم اکثر سرمایه گذاران نهادی آنطور که جلوه می کنند، حضور دارند. خرده‌فروشی واقعاً در اینجا منجر به هدایت مسیر شده است.”

پس از اتخاذ موضع صعودی آرک اینوست در مورد Cash App، مایلز سوتر، رهبر محصولات بیت کوین آن، در 7 آوریل (18 فروردین) اعلام کرد که

“کاربران آمریکایی می توانند به طور خودکار بخشی از چک های حقوق خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

منبع: coinquora