📌راه اندازی صرافی کوین بیس در هند با مشکل دروازه پرداخت مواجه شد.

به نظر می رسد راه اندازی صرافی Coinbase در هند در روز پنجشنبه، تنها چند ساعت پس از اعلام این صرافی در رویدادی در مرکز فناوری هند در بنگالورو، با مشکلاتی مواجه شده است.

و UPI یک سیستم پرداخت فوری محبوب است که تحت نظارت بانک مرکزی هند و بانک رزرو هند (RBI)، امکان تراکنش‌های همتا به همتا و شخص به تاجر را فراهم می سازد. این پلتفرم زیر نظر شرکت پرداخت ملی هند (NPCI)، یک سازمان ناظر برای اجرای سیستم های پرداخت خرده فروشی و تسویه حساب در هند، عمل می کند.

و NPCI یک نوآوری برای RBI و انجمن بانک های هند (IBA) است. RBI بیزاری خود را از کریپتوها پنهان نکرده است، حتی خواستار ممنوعیت کامل آن ها در هند است. بنابراین استفاده از UPI اعلام شده توسط کوین بیس طبیعتاً توجهات را به خود جلب کرده است. سوروژیت چاترجی، مدیر ارشد محصول کوین بیس، طی سخنانی در این رویداد در بنگالورو، به تفصیل توضیح داد که چگونه استفاده از UPI اولین گام برای شهروندان هندی است که مایل به خرید رمزارزها در آن پلتفرم هستند، و برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، گفت: “UPI هند تمایل زیادی به این امر نشان داده است.”

و NPCI توئیتی را منتشر کرد که در آن اشاره به برخی گزارش‌های اخیر رسانه‌ها در مورد خرید رمزارزها با استفاده از UPI، شرکت پرداخت ملی هند، توضیح می دهد که ما هیچ صرافی رمزارزی را که از UPI استفاده کند را به رسمیت نمیشناسیم.”

منبع: coindesk