📌در آخرین جلسه توسعه دهندگان اتریوم چه گذشت

جلسه شماره 136 توسعه دهندگان اصلی اتریوم روز 15 آوریل (26 فروردین) برگزار شد. توسعه دهندگان برجسته اتریوم (ETH) در این جلسه در مورد مراحل بعدی آزمایش پیش از به روزرسانی های Merge و شانگهای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خانم کیم جزئیاتی از نتایج کنفرانس دو روز گذشته توسعه دهندگان اتریوم (ETH) در خصوص آخرین شبکه های آزمایشی قبل از مرحله Merge را در توییتر به اشتراک گذاشت.

توسعه دهندگان نتایج هاردفورک اخیر shadow را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و تصمیم گرفتند هفته آینده دو مورد به روز رسانی مشابه دیگر را در شبکه آزمایشی Goerli و شبکه اصلی اتریوم سازماندهی کنند.

سپس، تیم بیکو (Tim Beiko)، محقق و توسعه‌دهنده EF، پیشنهاد داد که شبکه آزمایشی فورک Ropsten راه اندازی شود و پس از انجام این کار، هارد فورک شبکه‌های Goerli و Sepolia صورت گیرد. بنابراین، شبکه آزمایشی Rinkeby باید توسط همه dAppهایی که هنوز از زیرساخت آن استفاده می کنند، خالی شود.

توسعه دهندگان اصلی اتریوم (ETH) برای شانگهای که اولین هاردفورک شبکه پس از Merge بوده و قرار است طی شش ماه اول فعالیت شبکه در اثبات سهام (PoS) اعمال شود، هیچ پیشنهاد دیگری را نمی پذیرند.

بر اساس تازه ترین اخبار، توسعه دهندگان همچنان سه ماهه سوم سال 2022 را به عنوان تاریخ راه اندازی Merge در نظر دارند. همانطور که قبلاً توسط تیم آکادمی هلاکویی اعلام شد، این ارتقا علاوه بر پیشرفت‌های حیاتی دیگر، معرفی EVM Object Format یا EOF که نوع جدیدی از قراردادهای هوشمند است را نیز شامل خواهد شد.

منبع: u.today