📌تتر با راه اندازی در کوساما وارد اکوسیستم پولکادات می شود

تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین دلاری با ارزش بازار بیش از 80 میلیارد دلار، در Kusama، سیستمی از بلاکچین های موازی که به عنوان “شبکه قناری پولکادات” عمل می کند، راه اندازی می شود.

استیبل کوین ها در حال حاضر موضوع داغی هستند، زیرا اخبار اخیر در مورد BlackRock، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، علاقه‌مند به USDC، نزدیک ترین رقیب تتر از نظر عرضه در گردش است. (USDC همچنین برای استقرار در اکوسیستم Polkadot در نظر گرفته شده است.)

پیتر موریک (Peter Mauric)، رئیس امور انتشارات عمومی در Parity Technologies توسعه دهنده پولکادات، گفت: افزودن USDT نقطه عطفی برای کوساما است، همانطور که بعداً برای پولکادات خواهد بود، زیرا دسترسی و قابلیت همکاری هدف اصلی دو شبکه است که هر دو پاراچین هستند.

موریک در پیامی تلگرامی گفت: سازندگان و مؤسسات مختلف ترجیحات خاص خود را در پشته فناوری و محصولاتی که با آن ها ارتباط برقرار می‌کنند دارند و فضای زیادی برای گزینه‌های مختلف در اکوسیستم کریپتو وجود دارد. استقرار تتر در کوساما نشانه روشنی است که نشان می دهد علاقه مندی به در دسترس قرار دادن آن برای سازندگان در اکوسیستم پولکادات در کنار گزینه های بومی پولکادات که در حال راه اندازی هستند نیز وجود دارد.

ارتقای پروتکل های مهم و نوآوری های دیگر همیشه ابتدا در شبکه کوساما قبل از ظاهر شدن در اکوسیستم محافظه کارتر پولکادات اتفاق می افتد. در زمان راه‌اندازی، USDT دارای یک برچسب دارایی خواهد بود که به زنجیره‌های پولکادات و کوساما اجازه می‌دهد تا توکن‌هایی غیر از رمزارزهای بومی مربوطه خود، DOT و KSM را شناسایی کنند.

به این ترتیب، استیبل کوین به تراکنش‌ها روی کوساما استیتماین (معادل پاراچین استیتمینت در پولکادات)، یک پاراچین به اصطلاح عمومی خوب که برای استقرار دارایی‌ها و حفظ تعادل توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض در سراسر وب نیاز است، نیرو می‌دهد.

منبع: coindesk