📌بزرگترین مدیر دارایی خاورمیانه شروع به جمع آوری سرمایه برای بلاک چین می کند

بزرگترین مدیر دارایی خاورمیانه در حال جمع آوری یک سرمایه جدید برای سرمایه گذاری در استارتاپ هایی است که فناوری بلاک چین را توسعه می دهند.
بر اساس پستی که امروز در وب سایت هولدینگ Investcorp منتشر شد، صندوق eLydian Lion در ابوظبی مستقر خواهد بود و دارای اختیار سرمایه گذاری جهانی خواهد بود.
در این پست آمده است که این صندوق، سرمایه گذاران را قادر می سازد تا در معرض رشد سریع اکوسیستم بلاک چین قرار بگیرند. عمدتاً از شرکت‌های در مراحل اولیه که در زمینه‌هایی مانند زیرساخت‌های بلاک چین، پلتفرم‌ها و صرافی ها، بخش مالی غیرمتمرکز و تجزیه و تحلیل داده‌ها فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کند.
و Investcorp سال گذشته پس از نزدیک به 40 سال به عنوان یک نهاد تجاری عمومی، از بورس بحرین خارج شد. در آن زمان گفته شد که این حرکت باعث می شود که سریعتر گسترش یابد.

و Block از Investcorp خواست تا جزئیات مربوط به تاریخ بسته شدن برنامه ریزی شده و مبلغ مورد نظر برای صندوق را ارائه دهد.
جمع آوری کمک های مالی جدید به دنبال انبوهی از فعالیت ها در خاورمیانه است زیرا به دنبال تقویت جایگاه خود به عنوان یک منطقه دوستدار رمزارز است. در ماه مارس(اسفند 1400)، دبی آژانس جدیدی را معرفی کرد که وظیفه تنظیم دارایی های مجازی را بر عهده داشت.
در آخر هفته، بایننس تاییدیه اصولی را از بازار جهانی ابوظبی (ADGM) دریافت کرد تا به عنوان یک بروکر در دارایی های دیجیتال فعالیت کند.

منبع: theblockcrypto