📌انتشار خالص روزانه اتر به پایین ترین حد ماهانه خود کاهش می یابد

داده های ردیابی شده توسط IntoTheBlock نشان می دهند که انتشار خالص اتر در حال کاهش است. پس از رسیدن به اوج خود در ۱۲ مارس (۲۱ اسفند ۱۴۰۰) با ۳/۴۸درصد، میانگین انتشار خالص هفت روزه طبق داده های ارائه شده حدود ۲/۲۱ درصد بوده است.

این شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای گزارش می دهد که اتریوم از ۱۰ ژانویه (۲۰ دی ۱۴۰۰) یک روز هم انتشار خالص منفی نداشته است، اما در ۵ مارس (۱۴ اسفند) به پایین ترین سطح دو ماهه خود در ۰/۸۷% رسید.

مقدار اتر ایجاد شده توسط شبکه منهای مقدار اتر تخریب شده توسط آن به عنوان انتشار اتر شناخته می شود. به نظر می رسد انتشار خالص روزانه اتر یا عرضه روزانه تنظیم شده برای تعداد رمزارزهای سوزانده شده، رو به کاهش است و سیگنال های صعودی را برای دارایی بومی اتریوم ارائه می دهد.

در نتیجه، کاهش مداوم انتشار ممکن است نشانه مثبتی برای قیمت اتریوم باشد. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار فروش گسترده قرار گرفت، اتریوم قبل از اینکه اندکی بهبود یابد، بیش از ۸ درصد سقوط کرد و به ۳۱۴۳ دلار رسید. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت ۳۲۱۶ دلار معامله می‌شد.

ناظران بازار افزایش پذیرش سازمانی را پس از تکمیل ارتقای ادغام (Merge) اتریوم پیش بینی می کنند. شبکه اصلی اتریوم موجود با سیستم اثبات سهام Beacon Chain “ادغام” خواهد شد و گذار اتریوم از الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام را تکمیل می کند. توسعه دهندگان اتریوم اخیراً با موفقیت «Kiln»، آخرین شبکه آزمایشی ادغام را منتشر کردند.

مارک کوبان (Mark Cuban)، میلیاردر و طرفدار ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که نسبت به «ادغام» اتریوم بسیار خوش‌بین است. میلیاردر و مالک تیم Dallas Mavericks معتقد است که ارتقای آینده اتریوم به دو دلیل مهم است. اولین مورد این است که اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد کرد. این امر اتریوم را دوستدار محیط زیست و سبزتر از بیت کوین، لایت کوین و سایر رمزارزهای فعال در PoW می کند.

بلومبرگ گزارش داده است که غول بانکی گلدمن ساکس (Goldman Sachs) قصد دارد به مشتریان خود فرصت معامله گزینه های فرابورس را در اتریوم ارائه دهد. این تصمیم به دلیل علاقه فزاینده مشتریانی است که بانک شاهد آن بوده است. به گفته رئیس جهانی تجارت ارزهای دیجیتال در گلدمن ساکس، این گزینه های جدید اتریوم به صورت نقدی تسویه خواهد شد.

در حال حاضر، مشتریان بانک، اتریوم را به عنوان یک “کلاس دارایی قابل سرمایه گذاری تر” می دانند.

منبع:u.today