کوین بیس از کیف پول و مرورگر Dapp و DeFi موبایل Web3 خود رونمایی کرد

کوین‌بیس(Coinbase)، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز آمریکا، قابلیت‌های اپلیکیشن Web3 از جمله کیف پول و مرورگر را برای مجموعه محدودی از کاربران اپلیکیشن موبایل خود عرضه کرده است.
این برنامه به کاربران منتخب اجازه می دهد تا به برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) در شبکه اتریوم (ETH) مانند Uniswap و OpenSea دسترسی داشته باشند.

در اطلاعیه 17 می(27 اردیبهشت) توسط Rishi Dean، مدیر محصول Coinbase، آمده است که کاربران واجد شرایط می‌توانند معامله در بازارهای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، انجام مبادلات در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و تعامل با پروتکل‌های وام‌دهی غیرمتمرکز مالی (DeFi) را برای استقراض آغاز کنند.
همراه با مرورگر تلفن همراه که دسترسی به Dapps را فراهم می کند، یک کیف پول وجود دارد که مشتریان می توانند از آن برای تبادل وجوه استفاده کنند. برخلاف برنامه‌های کیف پول غیرمتمرکز مانند MetaMask، کیف پول داغ Coinbase دارای یک راه‌اندازی مشترک است. این بدان معنی است که کلید خصوصی کیف پول توسط شرکت ذخیره می شود و می تواند شخصاً توسط کاربر ذخیره شود.
کیف پول و عملکرد Dapp با فناوری محاسبات چند جانبه (MPC) کار می کنند که ضمن تضمین صحت تراکنش، حریم خصوصی فرستنده و گیرنده را ایمن می کند.
دین اظهار داشت که اشتراک گذاری کلیدها یک ویژگی امنیتی است که برای محافظت از کاربران در برابر مشکلات مربوط به دستگاه طراحی شده است. او نوشت: «این بدان معناست که اگر دسترسی به دستگاه خود را از دست بدهید، کلید کیف پول Dapp شما همچنان ایمن است و Coinbase می‌تواند از طریق پشتیبانی به بازیابی کمک کند.»

همچنین طبق آمار Statista، این صرافی دارای حدود 90 میلیون کاربر ثبت نام شده است.

منبع: cointelegraph