خرید زمین در متاورس

کسب درآمد و بازی های متاورس

سلام!

در هیاهو و بحث داغ متاورس بسیاری از افراد در مورد نحوه کسب درآمد و اینکه اصلا امکان درآمدزایی وجود دارد ، کنجکاو هستند.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله! در دنیای متاورس پروژه های متعددی برای سرگرمی به وجود آمده است. اما مهم تر از این فضاهایی ساخته می شود که برای اشتغال و کسب درآمد کاربرد خواهند داشت.

احتمالا تاکنون درمورد خرید زمین در متاورس اطلاعاتی کسب کرده اید اما از جزئیات آن آگاه نیستید. پس حتما به مقاله خرید زمین در متاورس مراجعه کنید.

خب همین بحث خرید و فروش زمین باعث ایجاد شغل های متعددی در متاورس خواهد شد مثل : مشاوران املاک مجازی ، توسعه دهندگان زمین ها ، معامله گران و…

حتی شما در متاورس شاهد خرید و فروش کالاهای متعددی مانند ماشین ها، لباس های برند و هر چیز دیگری که تصور کنید.

برای مثال به تازگی برند لوکس گوچی نیز وارد دنیای متاورس شده است و قصد دارد تجارت خود را در این حوزه نیز توسعه دهد.

اما کاربرانی که در دنیای متاورس شغل ندارند چطور؟ برای این کاربران نیز امکان کسب درامد وجود خواهد داشت. درواقع آن ها می توانند از طریق بازی هایی که در این دنیا وجود دارد و طی عملکردی که برای هر بازی باید داشته باشند؛ دارای ارزهای دیجیتال و NFT شوند.

در ادامه به بررسی بازی ها و اینگونه پروژه ها خواهیم پرداخت:

  • بازی دیسنترالند(DecentraLand): در واقع دیسنترالند یک پلتفرم است که شما برای استفاده از آن باید توکن بومی این بازی را داشته باشید. توکن دیسنترالند « توکن مانا» نام دارد. همچنین شما میتوایند دارایی های مجازی خود که لند (LAND) نامیده میشوند را خرید و فروش کنید.
  • سند باکس یا سند(sandbox): این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و در آن از ارز دیجیتال سند استفاده می شود. این بازی مورد تایید بسیاری از کاربران است و گفته می شود که شاید بهترین بازی متاورس باشد. این نظرات به علت کارایی بسیار بالای آن است به این ترتیب که شما می توانید املاک خود را توسعه دهید ، خرید و فروش انجام دهید ، بازی های جدید بسازید ، انیمیشن هایی که در ذهن دارید تولید کنید و…

نکته بسیار جالب درمورد این بازی این است که یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری فناوری به نام سافت بانک (SoftBank) نیز از سندباکس پشتیبانی می‌کند.

  • استار اطلس: این بازی بر پایه بلاک چین سولانا ایجاد شده است و توکن مورده استفاده در آن ، توکن اطلس است و در واقع هزینه های این بازی توسط ارز دیجیتال اطلس پرداخت می شود. این بازی با دیگر بازی ها متافوات است و اساسا برای علاقمندان به فضا و نجوم ساخته شده است. شما می توانید در این مکان هایی که تاکنون ندیده اید کشف کنید و از مرز های زمین فراتر بروید و احتمالا به رویای همیشگی تان یعنی سفر به فضا برسید.
  • آکسی اینفینیتی(Axie infinity): این بازی ، یک بازی رقابتی است. به این صورت که شما باید قلمروهایی را بسازید و با دیگر کاربران بر سر پیدا کردن توکن های این بازی یعنی « توکن آکسی » رقابت کنند و مالک آن ها شوند. این بازی بهترین بازی دنیای متاورس برای کسب درآمد است. کاربران روزانه او به ربع میلیون می رسد و قیمت حدودی توکن آکسی 150 تا 100.000 دلار است. تا کنون گران ترین آکسی که به فروش رسیده است 300 اتریوم ارزش داشت.

در این مقاله سعی شد که بهترین ها برای کسب درآمد در متاورس را به شما معرفی کنیم. اما این پایان اطلاعاتی که باید داشته باشید نیست پس با ما همراه باشید.