کاهش قیمت رمزارز بومی Crypto.com بدلیل نارضایتی کاربران از تغییر در کارت این صرافی

تجدید نظر در وضعیت کارت های صرافی Crypto.com و کاهش پاداش‌ های سرمایه گذاری این کارت ها باعث شد تا قیمت رمزارز بومی این صرافی (CRO) تا ۱۱ درصد کاهش پیدا کند. زیرا جامعه نسبت به تغییراتی که پس از ۱ ژوئن (11 خرداد) اعمال می‌شود ابراز ناراحتی کرده است.

این صرافی در یک پست وبلاگی در روز یکشنبه، گفت که پاداش استفاده از کارت های متصل به پلتفرم ویزا را بر اساس سطوح ارائه شده در تصویر زیر کاهش می دهد.

به گفته این شرکت، پاداش ماهانه در رده‌ های پایین‌ تر از 25 دلار به 50 دلار محدود می‌شود، در حالی که هیچ سقف پاداشی در سطوح بالاتر وجود نخواهد داشت.

همچنین پس از اتمام دوره 180 روزه برای همه کسانی که در تاریخ 1 می (11 اردیبهشت) یا قبل از آن سرمایه گذاری کرده اند، به جز کارت های دو سطح پایین، پرداخت پاداش در مابقی کارت های Crypto.com متوقف می شود. کارت‌های پرداخت Crypto.com یک محصول محبوب در جامعه ی رمزارزها هستند که به کاربران امکان می‌دهند ارزهای رمزپایه یا استیبل کوین‌ های پشتیبانی شده را در کارت های خود شارژ کنند و در درگاه های متصل به ویزا خرج کنند.

در همین حال، سایر مزایای کارت ها، مانند بازپرداخت خدمات اشتراک و دسترسی رایگان به محل استراحت فرودگاه، ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، نرخ بهره در محصول درآمدی Crypto.com، که به کاربران اجازه می دهد تا 14٪ در دارایی های رمزارزی درآمد کسب کنند، بدون تغییر باقی می مانند.

منبع: coindesk