چارلز هاسکینسون دستور کار کاردانو را برای پنج سال آینده ارائه می کند

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano (ADA)، در حال افشای حوزه های کلیدی تمرکز در مرحله بعدی رشد برای هشتمین پروژه بزرگ رمزارزها بر اساس ارزش بازار است.

وقتی در کانال یوتیوب در جلسه ای که از هاسکینسون پرسیده شد، “تکامل مهم بعدی کاردانو پس از سال 2022″ چیست؟” هاسکینسون می گوید که اولویت ها شامل مقاوم کردن کاردانو در برابر حملات کوانتومی است. این نگرانی وجود دارد که رایانه‌های کوانتومی، که بسیار برتر از ابررایانه های مدرن هستند، تهدیدی برای رمزارزها باشند، زیرا می‌توانند فناوری رمزگذاری دارایی های مبتنی بر بلاکچین را بشکنند و به طور مؤثر امنیت آن ها را تضعیف کنند.

خالق کاردانو همچنین می گوید که اولویت های دیگر شامل ادغام پروتکل Minotaur با Omega است.

و Minotaur یک پروتکل اجماع بلاکچین است که مکانیسم اجماع اثبات سهام را با مکانیسم اجماع اثبات کار ترکیب می کند. امگا ابتکاری برای همگرایی تمام ایده هایی است که کاردانو در طول هفت سال گذشته ایجاد کرده است.

“بدیهی است که ما پروژه منبع باز را داریم. ما به نوعی اجماع چند منبعی Minotaur را با دستور کار امگا ادغام کرده ایم. مقاومت کوانتومی جزو یک سری چیزهایی است که در پنج سال اول به آن ها نرسیدیم.”

در دسامبر سال 2021 (آذر-دی1400)، هاسکینسون فاش کرد که کاردانو از قبل فرآیند “تکامل برای برتری درمورد مسائل رایانه‌های کوانتومی” را آغاز کرده بود، اگرچه در آن زمان هنوز یک “تمرین آکادمیک” بود.

خالق کاردانو همچنین می گوید که یک “اعلان ویژه بزرگ” در پایان سال 2022 دارد.

“من یک اعلان ویژه واقعاً بزرگ دارم که برای مدت طولانی روی آن کار کرده ام و در پایان سال انجام خواهم داد و فکر می کنم همه واقعاً در مورد آن هیجان زده خواهند شد.”

کاردانو در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.94 دلار معامله می شود.

منبع: dailyhodl