پذیرش Shiba Inu به عنوان روش پرداخت توسط شرکت چند ملیتی مستقر در سوئیس

همانطور که توسط ShibaXanders@، ادمین انجمن شیبا اینو ونزوئلا گزارش شده است، گروه Fidinam، یک شرکت چند ملیتی واقع در سوئیس، اکنون شیبا اینو را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرد.

فیدینام در آلمان، اتریش، بلژیک، بریتانیا و ایالات متحده حضور دارد. طبق اعلامیه اخیر، پورشه تاوسون، تنها مرکز انحصاری پورشه در بالتیمور، با ارائه دهنده ی خدمکات پرداخت رمزارزها، BitPay، به منظور پذیرش دارایی های دیجیتال، که شامل شیبا اینو نیز می باشد، همکاری کرده است.

بیت پی رسماً در اواخر سال 2021 (آذر-دی 1400) شروع به پشتیبانی از توکن شیبا اینو نمود که امکان خرج کردن شیبا را در صدها محل نقل و انتقال که توسط بیت پی اداره می شود، فراهم کرده است. SlingTV، American Cancer Society Newegg، Menufy، Carolina Hurricanes و Twitch از جمله شرکت‌های بزرگی هستند که در حال حاضر شیبا را از طریق بیت پی می‌پذیرند.

تحولات اخیر شیبا اینو

شیبا پس از لیست شدن توسط اپلیکیشن سرمایه‌گذاری محبوب Robinhood که در اوایل این ماه انجام شد، مورد توجه قرار گرفته است. تقریباً یک هفته است که شیبا جایگاه بزرگترین توکن از نظر ارزش دلاری را برای 100 نهنگ برتر اتریوم در اختیار دارد و در لیست 10 سکه برتر بیشترین خرید قرار گرفته است.

در حال حاضر، نهنگ های برتر اتریوم دارای 53,391,158,345,427 SHIB به ارزش 1,357,748,940 دلار هستند

منبع: u.today