پذیرش اتریوم در اولین فروش خودرو با رمزارزها توسط خانواده جف وایلر

خودرو فروشی خانواده جف وایلر (Jeff Wyler)، دومین رمزارز بزرگ، اتریوم را به عنوان پرداخت در اولین تراکنش فروش خودرو با استفاده از رمزارزها پذیرفته است. یک خریدار از عربستان سعودی، از اتریوم برای خرید مرسدس بنز S580 مدل 2021 خود استفاده کرده است.

فروشنده خودرو مستقر در میلفورد که قدمت آن به سال 1973 (1362) بازمی‌گردد، اولین معامله فروش خودروی خود را با استفاده از رمزارزها در نمایندگی مرسدس بنز فورت میچل انجام داد و مرسدس بنز S580 مدل 2021 را به خریداری در عربستان سعودی فروخته است.

در حال حاضر، این فروشگاه خودرو، بیت کوین و 11 رمزارز دیگر را در 23 نمایندگی خود واقع در اوهایو، کنتاکی و ایندیانا می پذیرد و به مشتریان این امکان را می دهد که بخشی از تراکنش خود یا کل تراکنش را با استفاده از هر یک از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده یا ترکیبی از آن ها پرداخت کنند.

گذشته از موارد استفاده دیگر، اتریوم به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین رمزارزهای مورد استفاده برای خرید املاک و مستغلات است. Pacaso، یک شرکت املاک و مستغلات، رمزارز را به عنوان یک گزینه پرداخت برای خرید خانه دوم می پذیرد و آن را به اولین بازار خانه دوم تبدیل می کند که امکان پرداخت با رمزارزها را فراهم می کند.

پذیرش ارزهای دیجیتال در حال افزایش است

پذیرش رمزارزها به عنوان پرداخت در حال افزایش است، زیرا در حال حاضر چندین شرکت وجود دارد که کاربران می توانند عملاً رمزارزها را در آن ها خرج کنند. Newegg، SlingTV، Twitch، Jomashop، APMEX، American Cancer Society، Namecheap و Dallas Mavericks از جمله شرکت هایی هستند که ارزهای رمزنگاری شده را از طریق BitPay می پذیرند

منبع: u.today