ورود 6900 بیت کوین به بزرگترین ETF بیت کوین در کانادا

یان ویستنفلد (Jan Wüstenfeld)، تحلیلگر بیت کوین از کوانتوم اکونومیکس، نموداری از پلتفرم Glassnode را به اشتراک گذاشته است که نشان دهنده ورود بیت کوین های زیادی، تقریبا معادل 6900 بیت کوین به ارزش 203،347،830 دلار، به ETF بیت کوین شرکت Purpose است.

این جریان ورودی در 12 می (22 اردیبهشت) انجام شده است.

و ATH جدیدی در موجودی بیت کوین های یک ETF به وجود آمد

و ETF بیت کوین Purpose، بزرگترین محصول مبادلاتی مبتنی بر بیت کوین در کانادا است. علاوه بر این، این اولین ETF بیت کوین است که برای سرمایه گذاران خرد و موسسات مالی در دسترس می باشد. این تحلیلگر تاکید کرد که این بزرگترین ورودی به ETF در تاریخ است.

وستنفلد می‌گوید که دومین مورد بزرگ ۲۹۰۰ بیت‌کوین بود که در ۴ می (14 اردیبهشت) اضافه شد و اکنون ETF پیرپس در مجموع ۴۱۶۰۰ بیت‌کوین را در اختیار دارد که بالاترین رکورد جدید تاریخ است. او اظهار داشت که این بیت کوین ها احتمالاً در ریزش اخیر قیمتی خریداری شده است.

با این حال، تحلیلگر فوق اخیراً اضافه کرده است که یک جریان خروجی بزرگ بیت کوین به دنبال اخبار مربوط به ATH منتشر شده اتفاق افتاده است. حدود یک ساعت پیش، او گزارش داد که بیشترین مقدار بیت کوین در 13 می (23 اردیبهشت) از این ETF برداشت شد، تقریبا 5050 واحد. بنابراین، کل دارایی های تحت مدیریت اکنون برابر با 36570 بیت کوین است.

منبع: u.today