همکاری صرافی Bitso با شرکت Addem Capital برای فعالیت بیشتر در لاتام

رمزارزها در حال ورود هرچه بیشتر در ساختارهای مالی سنتی در جهان و همچنین در لاتام هستند. Bitso، یک صرافی مستقر در منطقه لاتام، همکاری با Addem Capital، یک صندوق وام دهی مکزیکی را اعلام کرد که به استارت‌ آپ‌ ها اجازه می‌دهد به ساختارهای تامین مالی دسترسی داشته باشند. پدرو سیتینا (Pedro Cetina)، یکی از بنیانگذاران Addem Capital، در مورد اهمیت سیستم های مالی غیرمتمرکز، اظهار داشت:

“رمزارزها و پروتکل‌ های DeFi این پتانسیل را دارند که به محرکی برای ورود به امور مالی در آمریکای لاتین تبدیل شوند. مدل ما ذاتاً دارای پیچیدگی‌ های عملیاتی است، رمزارزها می‌آیند تا مدلی را که از طریق آن کار می‌کنیم متحول کنند.”

بر اساس چشم انداز Addem Capital، رمزارزها می توانند باعث رشد بیشتر بازار سرمایه گذاری ریسک پذیر برای شرکت های فناوری در لاتام شوند، بازاری که طبق بیانیه ای مشترک در سال 2021 به حجم 15 میلیارد دلاری رسیده است.

عملکرد بیتسو

بیتسو، به عنوان یک صرافی رمزارزی، خدمات پرداخت را نیز ارائه می دهد، ارزهای رمزنگاری شده را از سرمایه‌گذاران دریافت می‌کند و به Addem اجازه می‌دهد بسته به نیاز خود، آنها را به ارزهای فیات تبدیل کند. این کار وظایفی را که Addem باید انجام دهد، در رابطه با انطباق، یا حفاظت صرافی از KYC (احراز هویت مشتری) و سایر رویه‌های مرتبط آسان می‌کند.

کارلوس لاورا، رهبر توسعه کسب و کار در بیتسو، در مورد چشم اندازی که این صرافی در مورد استفاده از رمزارزها برای این اهداف دارد، اظهار داشت:

“ما فرصت بزرگی را که ارزهای رمزنگاری شده، همچون متحول کردن بخش‌های مختلف، دسترسی کارآفرینان به ابزارهای سرمایه‌گذاری و سرمایه به روشی سریع‌تر، ساده‌تر و شفاف‌تر به ما ارائه می‌دهند را درک میکنیم.”

منبع: news.bitcoin