Worldcoinindex

معرفی سایت های مهم بازار ارزهای دیجیتال (4)

Worldcoinindex

این سایت قابلیت‌هایی مانند watchlist (زیرنظر گرفتن ارزها) و پرتفوی (تشکیل سبد دارایی) رو دارد. اما ظاهرا برای برخی از ارزهای تازه وارد بازار می باشد .

MARKET 24H CLOCK

سایت مارکت ۲۴ ساعته بهترین گزینه برای دسترسی به ساعت صحیح انجام معاملات براساس ساعت کشورهای مختلف است. در این سای میتوانید زمان باز و بسته شدن بازارهای دنیا را مشاهده کنید .

Messari

مساری اطلاعات جامعی از دنیای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا کوین‌های ارزشمندی را شناسایی و به پورتفو (سبد سرمایه‌گذاری) خود اضافه کنید. Messari را می توان ترکیبی از تریدینگ ویو و کوین مارکت کپ دانست . عضویت در این سایت رایگان است و در همان نسخه Basic نیز می توانید از نمودارها، اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال و اسکرینر استفاده کنید.

Glassnode

این سایت اطلاعات درون‌زنجیره‌ای در خصوص اندیکاتورهای بازارهای ارز دیجیتال، به‌ویژه بیت کوین و اتریوم را ارائه می دهد . از داده‌های مفید درون‌زنجیره‌ای این پلتفرم می توان به آدرس‌های فعال، اطلاعات مربوط به بازار ابزارهای مشتقه، داده‌های صرافی‌ها، کارمزد تراکنش‌ها، فعالیت ماینرها اشاره کرد . گلس‌ نود (Glassnode) پایگاهی است از داده‌های بلاکچین که پارامترهای درون‌زنجیره‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد تا بتوانند از دیدگاه های متفاوتی به ارزهای دیجیتال نگاه کنند.

Santiment

سانتیمنت نیز ابزاری برای تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال است و فرصت‌هایی بر مبنای داده‌های بازار در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار اساساً داده‌های استخراج‌شده از شبکه‌های اجتماعی و داده‌های مربوط به توسعه‌ درون‌زنجیره‌ای را برای بیش از ۹۰۰ پروژه ترکیب می‌کند و آن را به شما تحویل می‌دهد. همچنین اطلاعات فاندامنتال و سنتیمنتال همچون تاریخچه تیم پشتیبان، مبنای اقتصادی کوین را در اختیار کاربران قرار می دهد .

از ویژگی های دیگر آن می توان به ارائه داده های دقیق و اطلاعات قابل اعتماد از ارزیابی احساسات کلی بازار، فعالیت کاربران در شبکه های مختلف، ردگیری فعالیت نهنگ ها، تحلیل عرضه اولیه کوین، وضعیت قانونگذاری پروژه اشاره کرد .

CCN

CCN یک سایت خبری اختصاصی است که تمام اخبار را در مورد همه ارزهای دیجیتال اصلی در بازار ارائه می‌دهد. این خبرگزاری یک شرکت رسانه‌ای مستقر در نروژ است که به دلیل اخبار ارزهای دیجیتال خود به شهرت رسیده است. همچنین می‌تواند بینش‌های ارزشمند بلاک چین و سایر اطلاعات حیاتی در مورد بازار مانند تقویم ICO، اخبار ارزهای دیجیتال، ارزش بازار، رویدادهای DLT را ارائه دهد .