cryptocompare

معرفی سایت های مهم بازار ارزهای دیجیتال (3)

Cryptocompare

در این سایت می‌توانید ، نظرات مختلف در ارزهای رمزنگاری شده، صرافی‌ها، ارزهای قابل استخراج، کیف پول‌ها و سایر سرویس‌های مرتبط با این موارد را بخوانید. CryptoCompare ارائه دهنده مستقل داده های بازار ارزهای رمزنگاری شده جهانی است که به سرمایه گذاران مختلف امکان دسترسی به داده های قیمت واقعی بازار در زمان واقعی ، با کیفیت بالا و قابل اعتماد را می دهد.

CryptoCompare با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها از صرافی های شناخته شده و یکپارچه سازی  مجموعه داده های مختلف در قیمت ارز رمزنگاری شده ، یک نمای کلی و جامع از بازار را ارائه می دهد. داده های تجارت ارزهای رمزپایه ، داده های کتاب سفارش ، داده های تاریخی بلاکچین ، داده های اجتماعی ، گزارش ها و اخبار و مجموعه ای از شاخص های ارزهای رمزنگاری شده را نمایش می دهد .

Lunarcrush

این سایت بر اساس یک هوش مصنوعی ساخته شده است و می توانید اطلاعات را به صورت لایو و زنده بدست بیاورید که این اطلاعات در هیچ وبسایتی موجود نیست . اطلاعات و داده های یک تحلیل فاندامنتال را در قالب یک پکیج ارائه می دهد . این وبسایت از روش‌هایی مثل یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را جمع آوری و سازمان‌دهی کند.

این پلتفرم هر روز برآیند بیش از 150000مطلب و 20000 لینک را در شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از بیش از 2000 آلت کوین پشتیبانی می‌کند.

Flipsidecrypto

این وب سایت یک سیستم مناسب برای درجه بندی دارایی های کریپتو است. به عبارتی می توان گفت که در این بخش به شاخص fcas یا شاخص فاندامنتال پرداخته شده است. شرکت فلیپ ساید کریپتو، یک شرکت هوشمند در زمینه هوش بازار و ارائه دهنده داده های تحلیل فاندامنتال برای تمامی ارزهای دیجیتال در بازار است.

Bitinfochart

یک وب‌سایت خارجی ارز دیجیتال است که در آن اطلاعات بسیاری مثل متوسط اندازه تراکنش بیت‌کوین و اتریوم، هش ریت، سختی استخراج، آدرس­‌های فعال، سودآوری استخراج و… گنجانده شده است.

سایت بیت‌اینفوچارتز (bitinfocharts.com) از سه بخش قیمت‌ها (Prices)، نمودارها (Charts) و همبستگی‌ها (Correlations) تشکیل شده است:

بخش قیمت‌ها (Prices) حاوی نرخ ارز‌ها در 25 صرافی رمزنگاری برای 9644 جفت معاملاتی است.

بخش نمودارها (Charts) حاوی اطلاعاتی در مورد حجم بازار، معاملات 24 ساعت گذشته، میانگین ارزش تراکنش‌ها و … است.

بخش همبستگی‌ها (Correlations) شامل ضریب همبستگی ارزهای مختلف است. این ضریب به عنوان میانگین از همبستگی بین عوامل مختلف (تعداد تراکنش‌ها ، اندازه بلوک، تعداد توییت‎ها و …) در 3 ماه گذشته محاسبه می‌شود.

CryptoMiso

این سایت به عنوان ابزاری برای رتبه‌بندی رمزارزها استفاده می شود. این رتبه بندی بر مبنای فعالیت در گیت‌ها صورت می‌گیرد. گیت‌ها به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه میزبانی برای پروژه‌های توسعه‌دهندگان در نظر گرفته می‌شود. وب سایت «کریپتو میسو» در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است.

این پلتفرم که بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال را تحت پوشش قرار می‌دهد، فعالیت توسعه‌دهندگان پروژه‌ها را طی ۳ ماه، ۶ ماه، ۹ ماه و ۱ سال گذشته به شما نشان می‌دهد.