معاملات اهرمی ApeCoin اکنون در Bitfinex فعال شده است

صرافی Bitfinex، یکی از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال، معاملات مارجین را برای ApeCoin (APE)، یک توکن مبتنی بر اتریوم که به مجموعه NFT های Bored Ape Yacht Club مرتبط است، راه‌اندازی کرده است.

کاربران می توانند توکن APE را با اهرم نسبتا محافظه کارانه ۱/۶۶ برابری معامله کنند.

این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا با قرض گرفتن وجوه اضافی از بازار همتا به همتا (P2P) صرافی، این توکن را تا اهرم ۱۰ برابر هم معامله کنند. صرافی‌ها باید یک فرآیند تأیید میانی را برای این امر طی کنند.

در ماه اکتبر (مهر ۱۴۰۰)، Bitfinex معاملات مارجین را برای ۱۱ جفت معاملاتی فعال کرد که سولانا (SOL)، Avalanche (AVAX)، کاردانو (ADA)، پالی‌گان (MATIC) و سایر ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهند. این ارزهای دیجیتال را می توان با حداکثر اهرم ۳/۳ برابری معامله کرد.

سال گذشته، بایننس و FTX به عنوان بخشی از تلاش خود برای مطابقت با مقررات، حداکثر اهرم را از ۱۰۰ برابر به ۲۰ برابر کاهش دادند.

معامله مارجین بسیار پر ریسک در نظر گرفته می شود، به همین دلیل است که فقط به معامله گران باتجربه توصیه می شود با اهرم معامله کنند.

شروع توفانی ApeCoin


و ApeCoin در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) با شروع پر سر و صدای خود توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. با این حال، برخی از Yuga Labs، سازنده مجموعه Bored Ape Yacht Club، به دلیل سمی کردن بیشتر جامعه با راه‌اندازی این توکن‌های جدید انتقاد کردند.

همانطور که انتظار می رفت ApeCoin نتوانست از این جو به سلامت خارج شود و در روزهای اول معامله سقوط کرد. با این حال، از آن زمان تا به حال رشد کرده است و در حال حاضر با قیمت ۱۵ دلار معامله می شود. بازار پیشرو NFT OpenSea اخیراً پشتیبانی از ApeCoin را اضافه کرده است و پذیرش آن را تقویت کرده است.

این توکن ERC20 در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد سقوط کرده است.

منبع:u.today