مدیر عامل سابق AOL از مهم ترین بخش کریپتو در آینده نام می‌برد

تیم آرمسترانگ (Tim Armstrong)، مدیر عامل و بنیانگذار سابق AOL و مدیر عامل فعلی Flowcode، در قسمت جدید برنامه Squawk Box با CNBC صحبت کرده است، جایی که از او در مورد دیدگاه اش از رمزارزها و آینده آنها سوال شده است. Flowcode یک شرکت جهانی پیشرو در فناوری QR است.

آرمسترانگ اظهار داشت که برخلاف وارن بافت (سوال مربوط به او بود)، او ارزهای دیجیتال را حوزه جالبی می‌داند و دو دلیل اصلی برای آن ذکر کرد.

“مهم ترین بخش کریپتو در آینده”


تیم آرمسترانگ دو دلیل را ذکر کرده است که چرا کریپتو را مورد علاقه خود می داند. اولین مورد بیانیه‌ای بود که اخیراً توسط صندوق بین‌المللی پول در مورد اینکه تقریباً ۱۲ تا ۱۵ درصد اقتصاد جهانی آنلاین می‌شود و ۸۸ درصد آن آفلاین باقی می‌مانند، بیان شد.

به اعتقاد او دلیل دوم این است که کریپتو به شما این امکان را می‌دهد تا «سطح جدیدی از داده‌ها را به ابزارهایی که مردم در آن ارزشی را معامله می‌کنند متصل کنید».

به عنوان مثال، آرمسترانگ به اتریوم اشاره کرد که به گفته او، نه تنها ابزاری برای معامله یک ارزش است، بلکه داده‌های بلاک چین را نیز به همراه می‌آورد.

مدیر عامل این شرکت به بینندگان یادآور شد که در ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت)، Flowcode یک جایزه بزرگ NFT در آمفی تئاتر رد راکس در طول یک کنسرت با حضور کوین گیتس (Kevin Gates)، گوچی مان (Gucci Mane) و صدها هنرمند دیگر برگزار کرده است.

او گفت: مهم‌ترین بخش رمزارزها در آینده، ترکیب کریپتو و بلاک چین با هم است.

نظر وارن بافت و دست راست او در مورد بیت کوین منفی است


در آخر هفته، در طول جلسه سالانه سهامداران در اوماها، رئیس Berkshire Hathaway، وارن بافت (Warren Buffett) ۹۱ ساله و معاون رئیس این شرکت، چارلی مانگر (Charlie Munger) اعتراف کردند که نظرشان نسبت به بیت کوین منفی است.

بافت اعتراف کرد که نمی تواند پیش بینی کند آیا بیت کوین در چند سال آینده سقوط می کند یا خیر، اما ترجیح می دهد به هر حال از بیت کوین فاصله بگیرد، زیرا این رمزارز “چیزی تولید نمی کند.” او حاضر نیست حتی به اندازه ۲۵ دلار برای خرید تمام بیت کوین های در گردش هزینه کند.

دارایی خالص بافت ۱۲۴/۳ میلیارد دلار برآورد شده است. او همچنان دلار را به بیت کوین ترجیح می دهد. پیش از این، او از بیت کوین به عنوان “مرگ موش دو برابر شده” یاد می کرد و حتی جاستین سان (Justin Sun)، مدیرعامل سابق ترون نیز چند سال پیش نتوانسته بود نظر او را در مورد بیت کوین تغییر دهد. سان ادعا می کند که او یک تلفن هوشمند به بافت هدیه داده که مقدار کمی BTC و TRX را در خود جای داده است.

دست راست او، مانگر، اظهار داشت که بیت کوین “به احتمال زیاد” به صفر خواهد رسید و آن را “احمقانه” و “شرور” توصیف کرد.

منبع: u.today