فصل دوم از “هکاتون ترون” به زودی آغاز می شود

پروژه هکاتون (Hackathon ) که بخشی از تلاش های بلندمدت TRON DAO در راستای ترویج پذیرش انبوه فناوری بلاک چین و راه حل های نوآورانه میان زنجیره ای است، با هدف اصلی توانمندسازی توسعه دهندگان برای ایجاد و اجرای پروژه های DeFi، GameFi، NFT، و Web3 و ایجاد یک جامعه تولید محتوا و سرگرمی قوی بر بستر ترون (TRON) و دیگر پلتفرم های بلاک چین راه اندازی شده است.

این پروژه، با پاداش کل 1 میلیون دلار، به چهار بخش اصلی DeFi، GameFi، NFT و Web3 تقسیم می شود. این رویداد مالی هر سه ماه یکبار تکرار می شود تا رشد اکوسیستم های TRON و BTTC را ارتقا دهد.

طرح های ارسال شده واجد شرایط در روزهای 1 تا 11 آگوست 2022 (10 تا 20 مرداد) ارزیابی و نام برندگان در تاریخ 17 آگوست (25 مرداد) اعلام می‌شوند. فصل 2 هکاتون از وجود یک هیئت داوران برجسته‌ از معتبرترین موسسات و پروژه‌های رمزنگاری بهره خواهد برد.

داوران تمام طرح هایی را که مرحله اول مرحله دوم را پشت سر می‌گذارند بر اساس معیارهای زیر ارزیابی خواهند کرد:

پیاده سازی فناوری: آیا پروژه توسعه نرم افزاری با کیفیتی را ارائه می دهد؟

طراحی: آیا تجربه کاربری و طراحی پروژه به خوبی لحاظ شده است؟

تأثیر بالقوه: پروژه تا چه اندازه بر مخاطبان هدف تاثیر مفید داشته است؟

کیفیت ایده: پروژه چقدر خلاقانه و منحصر به فرد است؟

متقاضیانی واجد شرایط دریافت جایزه هستند که آثار ارسالی آنها بالاترین امتیاز کلی را بر اساس معیارهای داوری به دست آورند. جوایز انجمن TRON DAO بر اساس آرای جامعه در مورد پروژه های هکاتون ارائه شده در انجمن TRON DAO اهدا می شود.

همه توسعه دهندگان بلاک چین، مدیران محصول و طراحان واجد شرایط ثبت نام در مسابقه هستند. شرکت‌کنندگانی که روند توسعه پروژه‌های DeFi، GameFi، NFT یا Web3 برنامه‌ریزی شده در Solidity بر بستر TRON یا Ethereum و BNB Chain از طریق پل BTTC را قبل از مهلت مقرر به اتمام برسانند ، شرکت‌کنندگان واجد شرایط تلقی می شوند.

مهلت ارسال طرح ها برای فصل 2 هکاتون روز 16 می 2022 (26 اردیبهشت) آغاز می شود و در تاریخ 25 جولای (3 مرداد) به پایان می رسد.

برای ورود به پروژه هکاتون ابتدا به TRONDAO.org/hackathon بروید؛ با کلیک بر روی دکمه ” Join Hackathon” در وب سایت هکاتون ثبت نام کنید. یک حساب Devpost رایگان ایجاد کرده یا برای تکمیل ثبت نام با حساب Devpost قبلی خود، وارد شوید.

متقاضیان باید پروژه ای را ارائه کنند که مطابق با الزامات توضیح داده شده پروژه باشد. متقاضی باید هنگام استفاده از هر ابزار توسعه دهنده، از قوانین تعیین شده در توافق نامه پیروی کند. اسپانسر برنامه و Devpost اجازه جمع آوری و ذخیره اطلاعات شخصی متقاضی برای فعالیت و انتشار هکاتون را دارند.

متقاضی باید در یک ویدئو ویژگی‌ها و عملکردهای پروژه خود را به طور مختری ولی کامل توضیح دهد.

منبع:crypto