عرضه اولین کارت اعتباری بیت کوین بنام Amex توسط صرافی Abra

امروز صرافی ابرا (Abra)، راه اندازی کارت اعتباری رمزارزی خود را اعلام کرد که از شبکه شرکت خدمات مالی آمریکایی امریکن اکسپرس استفاده می کند و به دارندگان کارت این شانس را می دهد که به عنوان پاداش خرید، بیت کوین کسب کنند.

محمد بادی (Mohammed Badi)، رئیس خدمات شبکه جهانی امریکن اکسپرس، به وبسایت decrypt گفت: «ما ابرا را برای مدت طولانی، از سال 2015 (1394)، می‌شناسیم و درباره چشم انداز بنیانگذار و مدیر عامل ابرا، بیل برهیت (Bill Barhydt) هیجان‌ زده بودیم و ما میخواستیم نقش خود را در حمایت از بیل و چشم اندازش ایفا کنیم. از این رو داشتن یک کارت ابرا در شبکه امریکن اکسپرس یک قدم طبیعی در این مسیر به نظر می‌رسد.»

قبل از اعلام این همکاری مراسم در Consensus 2022 در آستین، Barhydt به Decrypt گفت که کارت رمزارزی ابرا، یک «کارت اعتباری سنتی» است و اعضای کارت در ازای این پرداخت ها، صورتحساب هایی به دلار آمریکا و پاداش های مبتنی بر رمزارز دریافت خواهند کرد.

او اضافه کرد که گزینه های پاداش کریپتو با بیت کوین و اتریوم شروع می‌شود و امتیازات و پاداش های بیشتری بعداً در راه است. به گفته برهیت، برنامه اعلام شده قرار است اواخر سال جاری راه اندازی شود.

بادی افزود: «آنچه ما به ارمغان می‌آوریم، بقیه مجموعه دارایی ها و قابلیت های امریکن اکسپرس است. بنابراین، اگر کارت امریکن اکسپرس داشته باشید، امکانات زیادی را در اختیار خواهید داشت که قبلا انتظار داشتن آن ها را داشتید.

مشتریان کریپتوکارت ابرا می‌توانند از دسترسی جهانی امریکن اکسپرس در حین معاملات پاداش های کسب شده در قالب رمزارزها را در برنامه ابرا استفاده کنند. بادی ادامه داد: «ترکیبی از آنچه ابرا می آورد و آنچه امریکن اکسپرس می آورد، ما را منحصر به فرد می کند. پیشنهاد ارزشمند ابرا به خودی خود منحصر به فرد است. با این ادغام Amex را وارد صحنه می کنیم که این یک موقعیت عالی است.”

منبع: decrypt.co