طبق الگوی نمودار هفتگی، قیمت Shiba Inu در مسیر خود باقی می ماند!

طبق نمودار هفتگی شیبا اینو(Shiba Inu)، این رمزارز با حمایت نزدیک به 0.0000087 دلار به ترید در الگوی مثلثی ادامه می دهد. در حالی که قیمت به دنبال تنظیم حرکت قیمت ورودی در شکل مثلث است، اندیکاتورهای مومنتوم، به ویژه RSI، کمی بالاتر از علامت 30 صاف شده اند که احتمال معاملات رنج را نشان می دهد.

شیبا اینو قبل از اینکه کمی در قیمت بهبود یابد، هفته گذشته به 0.0000087 دلار کاهش یافت. پس از فشار شدید فروش، خریداران شیبا اینو را در وضعیت فروش بیش از حد ‌دیدند و با وارد کردن فشار به SHIB، قیمت آن را به بالای 0.0000143 دلار در 13 می(23 اردیبهشت) رساندند. در زمان انتشار این مطلب، SHIB پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه در 0.000013 دلار، با 7 درصد کاهش در 0.0000123 دلار معامله شد.

با وجود کاهش اخیر، شیبا اینو هولدرهای جدیدی اضافه کرده است. طبق آمار ویل استیتز (WhaleStats)، تعداد کل دارندگان SHIB در حال حاضر یک میلیون و 162 هزار و 394 نفر است. این ارز دیجیتال اخیراً به 3.3 میلیون دنبال کننده توئیتر نیز رسیده است.

بر اساس فرمول IntoTheBlock بر اساس زمان نگهداری، هولدرهای شیبا اینو با اشاره به آدرس هایی که SHIB را برای بیش از یک سال نگه داشته اند، 12 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، 83 درصد از در آدرس‌ها، شیبا اینو برای بیش از یک سال نگه داشته شده‌ است، در حالی که 5 درصد آنها کمتر از یک ماه شیبااینو ‌های خود را نگه داشته‌اند. تعداد بیشتری از دارندگان شیبا اینو که دارندگان میان مدت و بلندمدت هستند و شاید SHIB، شاهد فشار خرید از سوی این دارندگان بوده باشد.

شیبا اینو اکنون توسط آنفرنچایز (Unfranchise) از طریق بیت پی (BitPay) پذیرفته شده است

شیبا اینو اکنون به عنوان روش پرداخت توسط شرکت کارگزاری محصول UnFranchise از طریق BitPay پذیرفته شده است.

همانطور که قبلا گزارش شد، اجزای اصلی مالی Shiba Inu، شیباریوم (Shibarium)، SHI و SHIBFE، در حال حاضر در حال توسعه هستند و تکمیل هستند. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو نشان داد که ممکن است یک یا دو مورد از این فناوری‌ها قبل از پایان تابستان یا اوایل پاییز قابل انتظار باشد.

طبق گفته شیبااینو آرت (ShibaInuart)، لایه 2 مقیاس پذیری، شیباریوم طراحی مشابهی با شبکه پالی گان (Polygon) دارد، بنابراین فرصت های بی پایانی را ارائه می دهد.

منبع: u.today