صرافی Bitfinex جفت‌ های معاملاتی مگا دوج کوین (MDOGE) را حذف می‌کند

بر اساس اعلامیه روز چهارشنبه، Bitfinex، صرافی ارز دیجیتال مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا، پشتیبانی خود از مگا دوج کوین (MDOGE)، نسخه ای از دوج کوین را که برابر با یک میلیون توکن دوج کوین است، قطع کرده است.

و Bitfinex ابتدا در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۹۹) میم کوین دوج را به شکل مگا دوج کوین لیست کرد. کاربران می‌توانستند آن را در برابر دلار آمریکا، استیبل کوین تتر و بیت کوین معامله کنند. این جفت‌های معاملاتی در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) از لیست این صرافی حذف خواهند شد. به کاربران توصیه می‌شود تمام سفارش‌های باقی مانده خود را لغو کنند.

صرافی های بزرگ نیز پس از افزایش قیمت بسیار زیاد دوج کوین به دلیل ویدیوهای وایرال شده از آن در پلتفرم رسانه های اجتماعی TikTok، شروع به گسترش حمایت خود از این رمزارز کردند.

نام دوج کوین در اوایل سال ۲۰۲۱ به دلیل توئیت‌ های مکرر مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk) و دیگر افراد مشهور، دوباره بر سر زبان ها آمد. به دلیل افزایش قیمت و رالی دوج کوین، این رمزارز مردمی به یکی از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول سال قبل تبدیل شد.

و Bitfinex در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) پشتیبانی خود را از دوج کوین “عادی” اعلام کرد و به کاربران اجازه داد آن را در برابر دلار آمریکا و USDT معامله کنند. این جفت ها در این صرافی همچنان موجود خواهند بود.

دوج کوین با وجود افت ۸۹ درصدی از قله ۰/۷۳ دلاری خود، همچنان دهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار تقریباً ۱۰/۶ میلیون دلاری است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بر اساس داده های ارائه شده توسط Google Trends، اخیرا علاقه به دوج کوین به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

منبع: u.today