شرکت A16z صندوق 600 میلیون دلاری مبتنی بر بازی های Web3 راه اندازی می کند

متاورس، Web3 و بازی هایی که اکنون در صنعت رمزرازها اتفاق می افتد، شده اند. این شرکت از راه اندازی یک صندوق بازی ۶۰۰ میلیون دلاری به نام Games Fund One خبر داده است که به دنبال تقویت استارت‌ آپ‌ های این صنعت در سه بخش کلیدی، از جمله استودیوهای بازی، رابط کاربری بازی‌ ها و ایجاد زیرساخت است.

به گفته این شرکت، این صندوق فعالیت خود را بر این باور استوار می‌کند که “بازی ها نقشی اساسی در تعیین نحوه معاشرت، بازی و کار ما در قرن آینده خواهند داشت.” این یک گام طبیعی نسبت به سرمایه گذاری هایی است که این شرکت در استارت‌ آپ‌ های بازی سنتی و Web3، از جمله Epic Games و شرکت هایی مانند Metatheory و Sky Mavis انجام داده است.

این شرکت در مورد اینکه چگونه این صندوق ممکن است به پرتفوی استارت آپ های آن ها کمک کند، اظهار داشت:

“ما به افزودن عملکردهای بیشتر و توسعه شبکه‌ های عمیق‌ تری که برای اکوسیستم بازی‌ ها طراحی شده‌اند ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به شرکت‌ ها، نمونه کار خود در هر چیزی از ساخت جوامع دیجیتال، مدیریت اقتصاد مجازی، بهترین شیوه‌ های صدور مجوز IP و کمک به ایجاد تیم‌های توسعه کمک کنیم.”

یک فرصت متاورس

و A16z از این ایده حمایت می‌کند که این سرمایه گذاری ها همچنین کلیدی برای توسعه متاورس خواهند بود، دنیایی جایگزین که در آن افراد می‌توانند با هم تعامل داشته باشند. در این باره، a16z اعلام کرد:

“ما بر این باوریم که زیرساخت ها و فناوری های بازی، بلاک های اصلی سازنده متاورس خواهند بود، فرصتی که صنعت بازی فعلی 300 میلیارد دلاری را در بر میگیرد.”

منبع: news.bitcoin