شبکه Terra Reborn به طور بالقوه توسط پلتفرم سطح بالای دیفای Lido Finance رد می‌شود

نسخه جدید شبکه ترا که توسط یکی از بنیانگذاران آن یعنی Do Kwon معرفی شده است، به احتمال زیاد با رای مثبت اکثر اعتباردهندگان و کاربران در این اکوسیستم فعال می‌شود، اما به لطف ماهیت غیرمتمرکز صنعت ارزهای دیجیتال، برخی از پلتفرم های DeFi ممکن است با دیدگاه بنیانگذار ترا مخالف باشند.

طبق صفحه رسمی این رای گیری در research.lido.fi، جامعه پلتفرم Lido DeFi مطمئن نیست که از نسخه جدید این بلاک چین پشتیبانی کند یا نه. Lido به عنوان یک “dApp ضروری” باید پروتکل انصاف این شبکه را به اشتراک بگذارد و تا ۲۵ می (۴ خرداد) متعهد به راه اندازی مجدد آن شود.

و Lido ترا با جذب بیش از ۱۰ میلیارد دلار از ارزش کل وجوهی که قبل از سقوط پروژه بر روی آن قفل شده بود، موفقیت خوبی را کسب کرده است. راه‌اندازی Lido در ترا دومین پیاده‌سازی بزرگ این پلتفرم پس از اتریوم بود که ارزش بازار و تعداد کاربر فعال قابل‌ توجهی را ارائه داد.

توسعه دهندگان نسخه Lido ترا عمیقاً تمام فرآیندها و روابط با تیم اصلی این پلتفرم DeFi را درک می کنند. اگر Lido تصمیم بگیرد نسخه دوم بلاک چین ترا را راه اندازی کند، هیچ مشکلی در مهاجرت وجود نخواهد داشت.

به دلیل خطر دریافت یک توکن بی ارزش پس از استقرار قرارداد هوشمند Lido در زنجیره جدید، توسعه دهندگان مطمئن نیستند که آیا باید نسخه اصلی را رها کرده و به “Terra Reborn” مهاجرت کنند یا خیر.

اخیراً، یکی از بنیانگذاران Terra Foundation که پس از سقوط UST و LUNA در مرکز رسوایی قرار گرفته، راه حل جدیدی را برای این اکوسیستم ارائه کرد که شامل فورک شبکه موجود بدون استیبل کوین الگوریتمی پشت آن است.

منبع: u.today