شبکه Ropsten اتریوم اکنون آماده انتقال به الگوریتم اثبات سهام است

طبق داده‌های اخیر Github، به نظر می‌رسد شبکه آزمایشی Ropsten اتریوم، برای راه اندازی آماده است. همانطور که قبلا توسط تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه دهنده مرکزی اتریوم به اشتراک گذاشته شد، قدیمی ترین شبکه آزمایشی اثبات کار شبکه اتریوم در حال حرکت به سمت اثبات سهام با ادغام در حدود تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) در شبکه است.

راه اندازی Beacon Chain در شبکه آزمایشی Ropsten، نقطه عطف بزرگی برای اتریوم بود زیرا همچنان به ایجاد مبنایی برای سوئیچ موردانتظار خود برای اثبات سهام ادامه می دهد.

و Beacon Chain یک شبکه اثبات سهام است که در کنار شبکه اصلی اثبات کار اتریوم اجرا می شود. این شبکه به عنوان یک بستر آزمایشی برای تغییر مورد انتظار اتریوم در مکانیسم اجماع عمل می‌کند، که شاهد «ادغام» دو زنجیره برای تشکیل یک شبکه PoS واحد است.

قیمت اتریوم

از آغاز سال 2022، اتریوم حدود 50 درصد از ارزش خود را از دست داده، در حالی که سلطه اتریوم در مقابل بیت کوین نیز کاهش یافته است. از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) نیز اتریوم زیر منطقه قیمتی 2000 دلار معامله می شود.

طبق آخرین گزارش هفتگی Coinshares، اتریوم در هفته گذشته شاهد خروج سرمایه 11.6 میلیون دلاری بود که خروجی خالص از ابتدای سال تا به امروز را به 250 میلیون دلار رسانده است.

به گفته علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر رمزارزها، به نظر می رسد اتریوم در حال ایجاد یک مثلث نزولی در بازه های زمانی پایین تر خود است. در نتیجه، ETH ممکن است نیاز به شکستن ناحیه 1950 دلار برای رسیدن به 2400 دلار داشته باشد، در حالی که عدم حفظ قیمت در بالای 1700 دلار ممکن است ETH را به 1300 دلار بازگرداند.

منبع: u.today