شبکه Cardano ERC-20 Converter در Mainnet در 18 آوریل 2022 فعال شد .

این شبکه فقط برای AGIX و NXT، @singularity_net، @nunet_global می باشد .

با آمدن مبدل ERC-20، توکن های ERC-20 از اتریوم به راحتی به بلاک چین کاردانو منتقل می شوند. آمدن مبدل ERC-20 الهام بخش توسعه بیشتر در جامعه خواهد بود. و انتظار می رود خدمات DeFi در Cardano رونق بگیرد.

قابلیت همکاری بلاک چین ، کلید افزایش پذیرش و رشد فناوری در کل فضا است. راه حل های بلاک چین باید برای همه، صرف نظر از پروتکل انتخابی، قابل دسترسی باشد. با این حال، سرعت پردازش تراکنش، ویژگی‌های امنیتی و مقیاس‌پذیری برای برآورده کردن نیازهای جامعه رمزنگاری ضروری است. مبدل ERC20 – ابزاری که توسط IO Global توسعه یافته است – این نیازها را برطرف می‌کند و فرصت‌های گسترده‌تری را در زمینه استقرار راه‌حل‌ها در Cardano با استفاده از توکن‌های مبتنی بر اتریوم ارائه می‌کند.

و SingularityNET اولین شریک ما است که انتقال توکن‌های ERC20 SingularityNET (AGIX) به Cardano و بازگشت به شبکه مبدأ را ارائه می‌کند.

شبکه SingularityNet

شبکه SingularityNet یک بازار هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک چین است که شروع به کار بر روی اتریوم کرد. SingularityNet به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که الگوریتم های هوش مصنوعی خود را به راحتی با API عمومی و بازار غیرمتمرکز خود منتشر کرده و کسب درآمد کنند.

توکن AGIX

و AGIX تراکنش‌های غیرمتمرکز بازار هوش مصنوعی را فراهم می‌کند تا دسترسی جهانی به خدمات هوش مصنوعی را امکان‌پذیر کند و تعاملات هوش مصنوعی مستقل آینده را فراهم کند.

توکن AGIX تراکنش‌های شبکه را از طریق زیر ممکن می‌سازد:
شبکه می‌تواند با چندین بلاک چین و زیرساخت‌های شبکه ارتباط برقرار کند. توکن AGIX به کارگزاران و مشتریان هوش مصنوعی اجازه می‌دهد بدون توجه به اینکه از چه فناوری زیربنایی استفاده می‌کنند، به شیوه‌ای ساده تراکنش کنند.

با قرار دادن توکن‌های AGIX، کاربران می‌توانند از عملیات شبکه بلاک چین Singularity پشتیبانی کنند و با انجام این کار، کاربران با توکن‌های AGIX بیشتری برای مشارکت پاداش خواهند گرفت.

شبکه NuNet

همچنین NuNet قدرت محاسباتی توزیع شده جهانی و ذخیره سازی را برای شبکه های غیرمتمرکز و محاسبات جهانی هوشمند فراهم می کند.