سوددهی دوج کوین با افزایش 10 درصدی قیمت به 60 درصد می‌رسد

به گفته IntoTheBlock، سودآوری اولین میم کوین بازار تقریباً به ۶۰ درصد افزایش یافته زیرا این رمزارز توانسته با موفقیت از حرکات نزولی خود اجتناب و در برابر فشار فروش در بازار مقاومت کند.

همانطور که معیارها نشان می دهند، سودآوری ارز دوج کوین به ۵۸٪ رسیده است. هم اینک دوج تقریباً با قیمت ۰/۱۴ دلار معامله می شود و در سه روز گذشته با افزایش شدید قیمت روبرو بوده و حدود ۱۰٪ به ارزش خود افزوده است.

بر اساس معیار سودآوری، بیشتر هولدرهای دوج بر خلاف داده های ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) دیگر در ضرر نیستند. تنها یک ماه پیش، سوددهی دوج کوین به‌عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری تقریباً ۴۰ درصد بود که برای دارایی‌های بی‌ثباتی مانند ارزهای دیجیتال بسیار پایین در نظر گرفته می‌شود.

افزایش سودآوری همچنین نشان می دهد که بخش عمده ای از دوج های نگهداری شده توسط سرمایه گذاران در محدوده ۰/۱۵-۰/۱۶ دلار خریداری شده است.

چرا سودآوری مهم است؟

علاوه بر جذابیت آشکار یک دارایی، سودآوری ابزار مهمی برای معامله گران و سرمایه گذارانی است که هدفشان ارزیابی شرایط بازار یک دارایی است. از لحاظ تاریخی، دارایی هایی با سودآوری بالای ۹۰ تا ۹۵ درصد اغلب با معکوس شدن قیمت مواجه خواهند شد زیرا به شدت بیش از حد خریداری می‌شوند.

در مقابل، دارایی‌هایی با سودآوری بسیار پایین، مانند کاردانو، در بلندمدت بیش از حد فروخته می‌شوند. از آنجایی که هولدرهای آن دارایی‌ها احتمالاً دارایی‌های خود را با زیان زیادی نمی‌فروشند، دارایی‌هایی با سودآوری پایین، کمتر با فشار فروش قوی مواجه می‌شوند.

در زمان انتشار این مقاله، دوج کوین با قیمت ۰/۱۴ دلار معامله می شود و حتی بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه خود حرکت می کند، که نشان می دهد هنوز فرصتی برای عبور از روند نزولی بلند مدت دارد. سیگنالی که معکوس شدن روند را تایید می کند به احتمال زیاد شکست میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خواهد بود.

منبع: u.today