در حال حاضر 30.8 میلیون ADA در پورتفوی نهنگ ها وجود دارد

بر اساس آمار WhaleStats، بیش از 30.8 میلیون ADA در حال حاضر در سبد نهنگ ها – به ویژه نهنگ های برتر BSC – وجود دارد.

و WhaleStats تا 4000 مورد از بزرگترین کیف پول های Chain BNB (“نهنگ ها”) را ردیابی می کند که به طور متوسط 886582 دلار ارزش دارند. این شامل آدرس های صرافی شناخته شده و کیف پول پروژه ها نمی شود

و WhaleStats گزارش می دهد که 100 کیف پول برتر BSC در حال حاضر دارای 30.8 میلیون ADA هستند که در حال حاضر ارزش آن بیش از 20.8 میلیون دلار است. به عنوان مثال، یک هولدر بزرگ به نام “Dinah Soar” دارای بیش از 2300 کاردانو در کیف پول خود است. این مقدار قابل توجهی از ADA که توسط نهنگ ها نگهداری می شود ممکن است نشان دهنده انباشتگی توسط این هولدرهای بزرگ باشد. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌ها پس از یک دوره دامپ هفت ماهه وارد مرحله انباشت عظیمی می‌شوند.

در همین حال، به دلیل بی ثباتی مداوم بازار، قیمت کاردانو در 24 ساعت گذشته تقریباً 12 درصد کاهش یافته است. ADA در سال جاری عملکرد ضعیفی داشته است و از ابتدای سال تاکنون بیش از 43 درصد کاهش یافته است. پس از ثبت سودهای بزرگ در سال گذشته، ADA اکنون 78.46 درصد از بالاترین رکورد خود در سپتامبر 2021، درست قبل از به‌روزرسانی هارد فورک آلونزو کاهش یافته است.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، عملکرد ضعیف ADA را شرح می دهد و بیان می کند که ارزهای دیجیتال ممکن است وارد بازار نزولی شده باشند.

هاسکینسون اعتراف می کند که هیچ اطلاعیه ای تاثیری نخواهد داشت. در نتیجه، علی‌رغم گسترش قابلیت‌های فنی پروتکل و جامعه رو به رشد، قیمت ADA ممکن است به تقلا ادامه دهد.

با وجود بسیاری از محصولات نوآورانه جدید، اکوسیستم کاردانو به سرعت در حال گسترش است. Djed، یک استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز، اخیراً در شبکه آزمایشی عمومی راه اندازی شد. در آخر هفته، ErgoDex، اولین DEX بین زنجیره ای eUTxO کاردانو، در شبکه آزمایشی عمومی خود راه اندازی شد.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano و مدیر عامل IOHK، راه اندازی Djed را به عنوان یک نقطه عطف مهم برای استیبل کوین های الگوریتمی ذکر می کند. ADA در زمان انتشار با 0.668 دلار معامله می شود و به ازای داده های CoinMarketCap در رتبه هشتم ارزهای دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار دارد.

منبع: u.today