جف بزوس اکنون یکی از بنیانگذاران دوج کوین را در توییتر دنبال می کند

توئیت‌های متعدد امروز در مورد اینکه بنیانگذار آمازون، میلیاردر و مدیر عامل سابق آن، جف بزوس (Jeff Bezos)، یکی از بنیانگذاران DOGE یعنی بیلی مارکوس (Billy Markus) را در توییتر دنبال کرده بوده است.

آمازون رمزارزها را قبول نمی کند، اگرچه در چند سال گذشته، شایعات برای مدتی چنین ادعایی را می کردند. در ماه آوریل (فروردین)، اندی جسی (Andy Jassy)، مدیرعامل فعلی آمازون به CNBC گفت که این شرکت ممکن است به طور بالقوه فروش NFT ها را آغاز کند و رمزارزها را در آینده ای بزرگ بپذیرد.

سال گذشته، در ماه ژوئیه (تیر ۱۴۰۰)، شرکت فضایی بزوس، Blue Origin، اندکی پس از آن که ریچارد برانسون (Richard Branson)، بنیانگذار Virgin Galactic، با فضاپیمای خود به فضا رفت، این میلیاردر را به فضا فرستاد و بزوس به رقیب ایلان ماسک (Elon Musk) و اسپیس ایکس او تبدیل شد.

ماسک یکی از طرفداران بزرگ دوج کوین است و پس از معامله اخیر او برای خرید توییتر (که هنوز بسته نشده است)، بسیاری از ارتش DOGE معتقدند که این میم کوین به نوعی در این غول رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برخی از طرفداران DOGE همچنین معتقدند که دنبال شدن بیلی مارکوس توسط بزوس “معنی زیادی برای DOGE” دارد و احتمالاً نشان می دهد که بنیانگذار آمازون در حال نزدیک شدن به دوج کوین است.

منبع: u.today