تصمیمات مهمی در زمینه تست نت هاردفورک واسیل در هفته آینده اتخاذ می شود

همانطور که در بروز رسانی هفتگی توسعه هارد فورک واسیل (Vasil) اعلام شد ، علیرغم تغییر تاریخ انتشار شبکه اصلی (mainnet) آن، عملیات بر روی هاردفورک این رمزارز همچنان برقرار است. بر اساس گزارش پیشین، شرکت IOG در راستای اجرای هارد فورک این شبکه آزمایشی با تاریخ جدید بعنی پایان ژوئن(9 تیر) موافقت کرده است. صرافی‌ها و استخر های سهام شبکه (SPO) باید چهار هفته فرصت داشته باشند تا تمام تست‌های لازم و وظایف یکپارچه‌سازی را پیش از اجرای این شبکه اصلی انجام دهند. این ، یک تاریخ ابتدایی و غیر قطعی برای هارد فورک شبکه اصلی واسیل است.

طبق اطلاعات ارائه شده در گزارش هفتگی این هاردفورک، تیم شرکت IOG ، یک گره جدید به نام v.1.35.0-rc4 را ضمیمه کرد. این نسخه متعلق به گره مذکور ممکن است برای هارد فورک شبکه آزمایشی کاردانو مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس این بیانیه، تصمیم گیری در زمینه این موضوع پس از نشست هفتگی در این جمعه اتخاذ خواهد شد. در زمان انتشار این خبر ، جزئیات درباره اینکه آیا این موضوع مورد توافق بوده است ویا خیر ، کم بود.

طی این نشست در زمینه سایر تحولات فعلی نیز بحث خواهد شد. برای مثال ، در زمینه تیم‌هایی که Plutus V2 و CIPs 31/32/33 را آزمایش می‌کنند، صحبت خواهد شد. چهار CIP مختلف، از جمله CIP-31 ، CIP-32 ، CIP-33 و CIP-40 ، انتظار می رود در به روز رسانی بعدی واسیل اضافه شوند.

تیم ها ،عملیات خود را بر روی عملکرد UTXO HD و پایپ لاینیگ پیش بردند. پایپ لاینیگ، روشی است که در اثر آن انتشار سریعتر بلاکها امکان پذیر می شود.

به گفته IOHK، بروزرسانی های بعدی کاردانو می تواند آن را سریعتر از رقبای خود کرده و آن را به یک پلت فرم بسیار رقابتی در دنیای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل کند.

در اوایل هفته، شرکت IOG اعلام کرد که نهایی شدن بروزرسانی واسیل بسیار نزدیک است.

منبع: u.today