به اعتقاد کِوین اولری، رمزارزها را فعلا باید هولد کرد

کِوین اولری (Kevin O’Leary)، ستاره برنامه تلویزیونی شارک تنک، در مصاحبه ای با اینسایدر که روز شنبه منتشر شد، درباره بیت کوین و سایر رمزارزها صحبت کرد.

و O’Leary در مورد آشفتگی بازار رمزارزها گفت:

“من چیزی نمی فروشم، در درازمدت فقط باید آن را نگهداری کنید. شما باید درک کنید که نوساناتی خواهید داشت و ممکن است برخی پروژه ها نتوانند به کار خود ادامه دهند.”

این نشریه اعلام کرد اولری در حال حاضر 32 موقعیت در فضای دارایی دیجیتال دارد. او همچنین سرمایه گذار استراتژیک Wonderfi Technologies است. یک پلتفرم رمزارزی که هفته گذشته مجوز مشروط برای عرضه سهام خود را در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSX) دریافت کرده است.

در مصاحبه ای با Bankless که هفته گذشته منتشر شد، اولری گفت که بزرگترین دارایی های او در حال حاضر اتریوم و بیت کوین هستند. با این حال، او افزود: “من همچنین یک موقعیت بزرگ در USDC و یک موقعیت بزرگ دیگر نیز در FTX به عنوان یک سهام دارم.” او علاوه بر این پالیگان و سولانا را نیز ذکر کرد. او با تاکید بر اهمیت تنوع، حدود هشت هفته پیش گفت که دارایی های رمزارزی او تقریباً 21 درصد از سبد سهام او را تشکیل می دهند. او گفت که این مقدار اکنون به حدود 18 درصد کاهش یافته است و توضیح داد:

“یک اصلاح بزرگ در بازار وجود دارد، اما باید تحمل خود را بالاتر را نگه دارید و به نوسانات عادت کنید.”

ستاره شارک تنک توضیح داد که فروپاشی اخیر ارزهای دیجیتال Terra (LUNA) و استیبل کوین الگوریتمی Terrausd (UST)، درس های ارزشمندی را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. او گفت که از بین رفتن UST “به همه آموزش داد که این راهی برای ساخت یک استیبل کوین نیست” و تاکید کرد که “این اتفاق برای آموزش و بلوغ بازار مهم است.”

اولری اضافه کرد که سقوط یک رمزارز تاثیر زیادی بر بازارهای مالی جهانی ندارد. او نظر داد:

“تریلیون‌ها دلار به سوی رمزارزها سرازیر می‌شود «زمانی که سیاستگذاری را دریافت کنیم و تنظیم کننده های مقررات ، رمزارزها را قانون گذاری کند.” او همچنین معتقد است که رمزارزها در 10 سال آینده دوازدهمین بخش اقتصاد ایالات متحده خواهند بود.

منبع: news.bitcoin