بنیاد اتریوم پس از فروش ETH خود در سقف، اکنون 1.6 میلیارد دلار در اختیار دارد

بنیاد اتریوم(EF) گزارش مالی دقیقی را منتشر کرده است که هزینه های خود در سال 2021 و کل دارایی های خود را افشا می کند. این شرکت همچنین پس از فروش بخشی از دارایی های خود درست در اوج رالی اتریوم، هزینه های خود را افشا کرد.

همانطور که این گزارش نشان می دهد، تا 31 مارس 2022، خزانه بنیاد تقریباً 1.6 میلیارد دلار بود. بخش عمده ای از دارایی های آن ارزهای رمزنگاری شده بود، در حالی که تنها 300 میلیون دلار دارایی های غیر رمزنگاری بود.

نود و نه درصد از دارایی های ارزهای دیجیتال بنیاد در قالب اتریوم نگهداری می شود که تقریباً 0.3 درصد از کل عرضه اتریوم را تشکیل می دهد. مدیر صندوق توضیح داد که آنها از یک سیاست مدیریت خزانه داری محافظه کارانه پیروی می کنند، که نشان می دهد صندوق ها روی عملکرد بلندمدت اتریوم به عنوان یک دارایی شرط بندی می کنند و در عین حال توانایی تامین مالی همه اهداف خود را حتی در طول یک رکود چند ساله بازار باقی می گذارند.

اما علیرغم اینکه این بنیاد طرفدار اتر بود، بخشی از دارایی های رمزنگاری خود را در عوض پس انداز غیر رمزنگاری درست در اوج فروخت. برخی از اعضای انجمن اتریوم به پایه و اساس تجارت داخلی مشکوک بودند. در این گزارش، EF بیان می‌کند که تصمیم به فروش اتر در عوض داراییهای غیرکریپتویی به دلیل قیمت بالای ETH گرفته شده است.

این صندوق با وجود شرایط ناخوشایند بازار همچنان مقدار زیادی اتر را در خزانه خود نگه می دارد زیرا این شرکت به پتانسیل بلندمدت دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار اعتقاد دارد.

بزرگترین هزینه صندوق، تحقیق و توسعه لایه یک بود. طبق گزارش آن، آنها تقریباً 22 میلیون دلار برای آن هزینه کردند، در حالی که فقط 2 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه لایه دو هزینه کردند. دومین هزینه بزرگ، توسعه جامعه بود، زیرا EF تقریباً 10 میلیون دلار برای آن هزینه کرد.

منبع: u.today