ایلان ماسک مدیرعامل موقت توییتر خواهد بود

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیر عامل تسلا، اخیراً پلتفرم توییتر را خریداری کرد که این معامله به مبلغ 44 میلیارد دلار تکمیل شد. اکنون ماسک پس از خرید این غول رسانه های اجتماعی احتمالاً مدیرعامل موقت توییتر خواهد شد. یک فرد آشنا به این موضوع روز پنجشنبه گفت که ماسک قصد دارد از این معامله پول جمع کند.
سهام تسلا در روز گذشته بیش از 8 درصد سقوط کرده است، زیرا سرمایه گذاران فکر می کنند که ارتباط ماسک با توییتر می تواند او را از تبدیل شدن به بزرگترین سازنده خودروهای الکتریکی جهان منحرف کند. از سوی دیگر، سهام توییتر با افزایشی نزدیک به 4 درصد از 50.89 دلار به 54.20 دلار افزایش یافته است.
پاراگ آگراوال(Parag Agrawal)، مدیرعامل فعلی توییتر، در ماه نوامبر(آبان 1400) به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. مدیرعامل توییتر می تواند تا زمانی که این قرارداد تکمیل شود، باقی بماند. گزارش های CNBC فاش کردند که ایلان ماسک می تواند مدیر عامل موقت جدید توییتر باشد.

ایلان ماسک اغلب از توییتر انتقاد کرده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که خودش در سطح خاصی، تغییراتی را در حین کنترل آن ایجاد کند. ماسک از ماه گذشته تغییراتی را در توییتر پیشنهاد کرده است. قبل از امضای قرارداد با توییتر در ماه گذشته، ماسک تغییراتی را در سرویس عضویت پریمیوم توییتر آبی، از جمله کاهش قیمت پیشنهاد داد.
چند روز پیش، ایلان ماسک توییت کرد که توییتر همیشه برای کاربران عادی رایگان خواهد بود، اما ممکن است هزینه کمی برای کاربران تجاری و دولتی دریافت شود.

منبع: digitnews