ایجاد بالاترین حد تراکنش های نهنگ های اتریوم از ژانویه

علیرغم زیان های گسترده ای که در سراسر بازار کریپتو ثبت شده است، نهنگ های اتریوم مشغول خرید و فروش اتر (ETH) با نرخی هستند که از ژانویه امسال(دی 1400) مشاهده نشده است.
بر اساس داده‌های Santiment، نهنگ‌های اتریوم در مجموع 2956 تراکنش انجام دادند که ارزش هر کدام بیش از یک میلیون دلار در روز چهارشنبه بود که بالاترین روز تراکنش‌های نهنگ در نزدیک به 5 ماه گذشته است. Santiment توضیح داد که نهنگ ها معمولاً به عنوان هر حسابی که بین 1 تا 10 میلیون دلار نگهداری می شود تعریف می شود.

این داده‌ها در حالی به دست می‌آیند که ETH/BTC نیز به قدرت نسبی خود ادامه می‌دهد.در اوایل این هفته در 6 می(16 اردیبهشت)، ETH/BTC به بالاترین حد سه هفته‌ای رسید و طبق تحلیل بازار از کوین تلگراف، تجزیه و تحلیل به احتمال وقوع شکست اشاره دارد، به خصوص که هم بیت‌کوین (BTC) و هم اتر به چیزی نزدیک می‌شوند که Santiment آن را «مناطق خرید تاریخی» نامیده است. “
شایان ذکر است، اتریوم از زمانی که زنجیره بیکن فعال شد، نزدیک به 250 درصد در برابر بیت کوین رشد کرده است و این نشان دهنده آغاز مهاجرت آن به اثبات سهام یا همان POS در دسامبر 2020(دی 1399)است.
این فقط نهنگ های اتریوم نیستند که مشغول بوده اند، طبق داده های Glassnode، چهارشنبه بزرگترین انتقال یک روزه بیت کوین از نهادهای نهنگ به صرافی ها را رقم زد.

کارلوس گومز(Carlos Gomez)، مدیر ارشد سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری کریپتو Belobaba، در صحبت با کوین تلگراف گفت که این نوع فعالیت در بازار ممکن است به این معنی باشد که سرمایه گذاران کریپتو بیشتر از آنچه که تصور می کنند به پایین ترین سطح بازار فعلی نزدیک شده اند.
گومز گفت که نمودار بالا “حرکت هماهنگ شده بسیاری از هولدرهای بزرگ را در بازه 24 ساعته مشخص” نشان می دهد و به این معنی است که نهنگ ها به شکار دست های ضعیف ادامه می دهند.

منبع: cointelegraph