ارائه تجربه جدیدی از بازی برای کسب درآمد در متاورس، توسط Bit games World…

با نزدیک‌تر شدن ارزش‌گذاری بازار جهانی توکن های غیرقابل تعویض (NFT) به 50 میلیارد دلار، شرکت‌هایی مانند بیت گیمز ورلد (Bitgames.World) پس از راه‌اندازی متاورس (Metaverse) و انواع بازی‌های مبتنی بر بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)، فعالانه به توسعه در این حوزه کمک می‌کنند.

این شرکت مستقر در بریتانیا در حال حاضر مجموعه کاملی از بازی‌های پیش رو را دارد، از جمله ماینرمن (Minermen)، گرل فایتز (Girl Fights) و بیت روبوتز (Bit Robots). در حالی که دو پروژه آخر در حال حاضر در وضعیت توسعه اولیه هستند، Minermen در حال حاضر ویژگی های زیادی برای نشان دادن به جهان دارد.

این پروژه GameFi در حال حاضر پس از راه اندازی شبکه آزمایشی که در سه ماهه چهارم سال 2021 (پاییز 1400) انجام شد، توجه بسیاری از صندوق های ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است، و هم اکنون، این پروژه در مرحله آزمایش بتا باقی مانده است، که آخرین مرحله قبل از اجازه دادن به سایر بازیکنان برای ورود به دنیای متاورس بیت گیمز میباشد.

ویژگی ها و فعالیت ها در Bit Games Metaverse

یکی از پروژه‌های Bit Games در حال حاضر دارای ویژگی‌های جالب و منحصربه‌فردی است که هدف آن حفظ ارتباط بیشتر بازیکنان با فرآیند بازی است. دو جاذبه اصلی، یک داستان هیجان انگیز و ویژگی های NFT موجود در فروشگاه خواهد بود. بازیکنان می توانند آن آیتم ها را در بازی دریافت کنند تا درآمد خود را افزایش دهند.

تمام زمان های موجود برای استفاده شخصی نیز قابل فروش است که منبع درآمد دیگری برای شرکت کنندگان متاورس است.

و Bit Games با دو ویژگی منحصر به فرد برای بازیکنان، سه راه اضافی برای کسب درآمد در حین بازی نیز ایجاد کرده است. اولین مورد یک سیستم ارجاع و پاداش مناسب است که به بازیکنان امکان می دهد بدون هیچ سرمایه گذاری در بازی درآمد کسب کنند. هر بازیکن دعوت شده 11 درصد از خرید و بخش کوچکتری از درآمد را به کاربران می دهد.

راه دوم قهرمانان NFT از 50 تا 10000 USDT ارزش دارند. تمام آن قهرمانان هزینه های متفاوتی دارند و پاداش های پولی روزانه به همراه دارند. همچنین برداشت سود، آنی و بدون کمیسیون است.

آخرین مورد، ایردراپ Bit Games است که کاربران جدیدی را به این متاورس جذب می کند. در مجموع 100000 توکن بیت گیمز ورلد(BGW) در چند مرحله ساده بین بازیکنان تازه وارد توزیع می شود.

منبع : u.today